Legatura dintre somn si greutate

Mai puțin somn după pierderea în greutate

De ce cântăriți mai puțin dimineața

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului. Exista o legatura intre durata somnului si obezitate?

stai sus ajutor să și piardă grăsimea de burtă cum să stați în formă și să pierdeți în greutate

Desi nu exista inca date suficiente in legatura cu somnul la copii, potrivit unui studiu, copiii care au dormit sub 7,5 ore pe noapte fata de recomandate au avut un risc de trei ori mai crescut de a deveni obezi in decurs de 5 slimming 10 talie abdomenului. Studiile mai arata ca persoanele care dorm putin nu mananca sanatos. In general, alimentatia lor nu este variata si un procent mare de calorii provine din snack-uri si cantitati mari de zahar, cofeina si alcool.

Atat alimentatia hipercalorica, cat si snack-urile printre mese si mai puțin somn după pierderea în greutate meselor principale favorizeaza cresterea in greutate si, in final, obezitatea.

bolile care cauzează pierderea în greutate slăbire blazer

Exista o explicatie stiintifica pentru comportamentul alimentar al celor care dorm putin? Studiile experimentale evidentiaza ca privarea de somn determina disfunctii in metabolizarea zaharurilor din sange glucoza si influenteaza hormonii care controleaza apetitul.

Altfel spus, durata somnului afecteaza echilibrul hormonilor care regleaza senzatia de foame — grelina si leptina.

ehp pierdere în greutate mese pentru a arde grăsimea corporală

De exemplu, hormonul grelina stimuleaza apetitul, in timp ce hormonul leptina il reduce. Cand organismul este privat de somn, nivelurile de grelina cresc si nivelurile de leptina scad, ceea ce duce la o crestere a senzatiei de foame si a apetitului. Studiile mai arata ca persoanele care sunt private de somn au o pofta mai mare de a consuma alimente bogate in calorii si in carbohidrati.

  • De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate
  • Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.
  • Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!
  • Pierderea în greutate conștiința de acces
  • Concepţie Ajutor, nu pot pierde în greutate, chiar vreau, dar nu pot

Un alt factor important este oboseala asociata privarii de somn, ceea ce determina reducerea practicarii unei activitati fizice. Ce ne transmit datele care asociaza somnul inadecvat cu cresterea in greutate?

La ce afectiuni sunt predispusi cei care nu dorm suficient Dată publicare: Autor: Stirileprotv Un somn odihnitor ne ajuta sa slabim, pe langa faptul ca ne aduce buna dispozitie si chef de munca. Este concluzia la care au ajuns medicii, care ne recomanda sa dormim 8 ore pe noapte si sa ne alegem cu grija salteaua. Statisticile arata ca peste un milion de romani sunt diagnosticati oficial cu o tulburare grava a somnului, insa specialistii cred ca numarul celor care sufera de insomnii este mult mai mare. Este trecut de ora doua noaptea, insa pentru multi bucuresteni somnul este doar un detaliu. In foarte multe blocuri ferestrele sunt luminate.

Trebuie sa retii ca somnul suficient reprezinta o modalitate de a reduce riscul kilogramelor in plus si obezitate. Exista o tendinta de a acumula kilograme pe masura ce inaintezi in varsta. Somnul inadecvat nu face decat sa agraveze aceasta tendinta.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Daca esti deja supraponderal sau obez, pierderea in greutate va fi mai dificila in lipsa somnului suficient. Somnul suficient merita sa fie inclus langa alimentatia echilibrata si miscarea fizica, toate acestea reprezentand aspectele esentiale ale sanatatii optime.

Deci, iata inca un motiv sa profiti de un somn bun!

Îmbunătățirea somnului și a metabolismului Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și puteți calcula modul în care se potrivește cu un plan de slăbire, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timp ce dormiți.

Surse de informatie:.